آموزش پلتفرم مدی مدیا

نحوه ثبت نام پزشکان در مدی مدیا

1- ابتدا سامانه مدیمدیا به آدرس https://www.medimedia.ir را باز کرده سپس گزینه عضویت را کلیک نمایید.2- در صفحه باز شده، شماره موبایل خود را وارد نمایید.

3- کد اعتبارسنجی پیامک شده را وارد نمایید.

* چنانچه بعد از گذشت حدود 2 دقیقه، کد فعالسازی برای شما پیامک نشد، ابتدا از صحت شماره همراه وارد شده اطمینان حاصل کنید سپس ثبت نام را مجددا از مرحله 1 شروع نمایید.

*  در صورتیکه قبلا در سامانه مدی مدیا ثبت نام نموده اید، صفحه ای مشابه با این عکس را ملاحظه می فرمایید، در این حالت جهت ورود به حساب کاربری خودتان گزینه ورود به حساب را کلیک نمایید. در غیر اینصورت ابتدا از صحت شماره موبایل وارد شده اطمینان حاصل نموده و در صورت نیاز گزینه تغییر شماره را بزنید.

* چنانچه بخواهید فرد دیگری را در سامانه مدیمدیا بر روی موبایل خود ثبت نام کنید، گزینه ساخت حساب جدید با این شماره را بزنید. (به عنوان مثال امکان دارد بخواهید یکی از اعضای خانواده مانند فرزند خوردسال خود را ثبت نام نمایید.) پس از انتخاب این گزینه، صفحه مربوط به مرحله 3 برای شما باز شده و لازم است کد فعالسازی پیامک شده را وارد نمایید.

4- جهت ثبت نام به عنوان پزشک، از لیست مربوطه، پزشک را انتخاب نمایید.

5- کد ملی و سال تولد را وارد نموده و گزینه بررسی کد ملی را کلیک نمایید.

6- چنانچه اطلاعات شما از سازمانهای مربوطه فراخوانی شود، موارد نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولید و جنسیت به طور خودکار ثبت می گردد. در غیر اینصورت، موارد ذکر شده را با دقت وارد نمایید و سپس گزینه تایید کردن را بزنید.

7- پیغامی مبنی بر تکمیل اطلاعات پروفایل به شما نمایش داده می شود، OK را بزنید و موارد مربوط به استان، شهر، کد پستی و آدرس را وارد نمایید و سپس گزینه ذخیره را بزنید.

8- در ادامه پیغامی مبنی بر تکمیل اطلاعات پروفایل پزشکی نمایش داده می شود، OK را زده و سپس شماره نظام پزشکی خود را وارد نمایید.

9- حین وارد کردن کد نظام پزشکی، از لیست مربوطه کد را انتخاب نمایید، چنانچه کد شما موجود نبود، گزینه مربوط به ساخت به عنوان مورد جدید را انتخاب نمایید.

10- مدارک تحصیلی را انتخاب نمایید.

11- در صورت لزوم تصویر پروفایل خود را تغییر دهید.

12- سپس گزینه ذخیره و مرحله بعد را بزنید.

13- ثبت نام شما به عنوان پزشک در مدی مدیا تکمیل شد، حالا می توانید از منوی کاربری سمت راست، تنظیمات لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا